Wednesday, January 30, 2008

Sweetsssssss..........

While I was surfing for old patterns for Kalle's Christmas tablecloth I came across this funny tablerunner. I love eating liquorice allsorts and that is excactly what is on the embroidered piece....So if you are into cross stitches you can buy a kit for the tablerunner here.

A while ago I fell so much in love with this yarn spun by theloneknitta on flickr. She has attached tiny pop tarts (hindbærsnitter in Danish) to the yarn - and every skein is a "one of a kind". The one in the picture is undoubtely allready sold.

So........I have to see whether I can buy a similar one at this etsy shop where she sells her yarn. I would love to have a scarf with tiny dangleling pop tarts.

10 comments:

  1. Især garnet er jeg vild med. Også garn til et tørklæde til mig - Tak.
    Jamen selvføgelig strikkede jeg da på Kreta, på stranden, under en parasol, men Manden min badede med ungerne. Det var herligt. Men i kufferten måtte det ;-) http://kreativiteter.blogspot.com/2007/09/hverdag-igen.html

    ReplyDelete
  2. Kan iøvrigt bedst lide de blå med "krymmel"!

    ReplyDelete
  3. Jeg synes altså også at garnet har noget ganske specielt over sig, Gitte. De mange smukke farver......og tænk at gå med hindbærsnitter om halsen - måske kunne det ligefrem være slankende??

    Hvor boede i da bare skønt på Kreta....Jeg ville ønske det var mig!! Meeen min mand er bestemt ikke meget for at flyve (der er sulme langt til Syd Frankrig i bil - det kan jeg bevidne til enhver tid!!!)

    Du ER en trofast strikker, Gitte. Jeg skreg af grin da jeg læste, at du strikkede i sort garn i nattens mulm og mørke!!! ;0) Og så måtte du endda bøde med masser af myggestik...Alligevel siger det mig noget om din viljestyrke! :0)

    You are my kind of girl!! De blå ELSKER jeg også - ved du, at i Sverige fåes de i poser med blå ALENE :)

    ReplyDelete
  4. Åh gud - Jeg må til Sverige!

    ReplyDelete
  5. Fundet: http://www.klausann.dk/Opskrifter/opskrifter.html

    ReplyDelete
  6. Gitte - du er en perle!!!!

    1000 tak!!! Dem vil jeg masseproducere :0)

    Hav en god blæsevejrs dag....
    Ulla :0)

    ReplyDelete
  7. What a cute table runner and yummy looking yarn! You're tempting my sweet tooth, Ulla. I love licorice.

    ReplyDelete
  8. Thanks a lot, Kathrine...I'm afraid I have a tooth like that as well ;0)
    I once saw a sweater knitted in red full of liquorice. It was so fun!

    ReplyDelete
  9. Pop tarts? That is so funny. I don't remember the last time that I had one....to the grocery store! Lovely wool. Would make a very pretty scarf.

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.