Thursday, January 17, 2008

You made my day, Marie....

Today I got really surprised and very, very happy. This wonderful girl , Marie gave me a nice "you make my day award"....And she even wrote some really sweet words for me....I got all embarrased and moved!! It is nice to know that she likes my blog and get inspired by my work... Thank you so much, sweet Marie :0)

With this award you have to pass it on to other bloggers you feel make your day. I hope I do it the right way - I have never had one of these before!! I think it has to be these wonderful people:

Well, Marie if you hadn't had the award recently I would give it back to you. I don't know if that is possible? You deserve it for being a wonderful mother from what I see and read, for having great and creative taste and for being the sweetest thing...

Gitte from Dit og dut for always being so happy, creative in SO many ways, very thoughtful and a marvellous embroiderer....And for being an "old" new friend.

Anne from Hverken fugl eller fisk for being SO heartwarm, sweet, the fastest knitter I have seen and a brilliant writer that moves me deeply....

Mette from Erle Perle for being a very caring blogger, so funny, extremely thoughtful and openminded.

You all inspire me a lot and make me get so many different feelings while reading your blogs.... You all touch my heart by being yourself and make me laugh with your funny litlle stories and experiences from everyday life!!!

6 comments:

  1. Tillykke ;-)

    Hvor ser det fint ud - det du syr i hånden. Glæder mig til et større billede.........

    ReplyDelete
  2. Thank you, dear Ulla. I'm overwhelmed and very happy for your sweet words. It means a lot to me. I do understand, why Marie gave you the award! Enjoy it! :-) Mette

    ReplyDelete
  3. Tillykke med din pris, Ulla, og tusind tak fordi du vælger at gi' lidt af den videre til mig.

    Det er jeg så glad og taknemmelig for, især for de søde ord, som du lader følge den.

    ReplyDelete
  4. Congratulations on the well-deserved award and Mette is a fantastic person to chose for the award.

    ReplyDelete
  5. Tak Ulla. Du er sød :-)
    Og tillykke til dig med din award. Den har du fortjent :-)
    Krammer til dig

    ReplyDelete
  6. Tak for det Gitte J. Jeg er næsten færdig med at sy i hånden - det blev til en lille bluse, der er på flickr.

    Tak for din søde besked og det var så lidt, Mette - det var bestemt fortjent...Du har bare været SÅ rar og taget imod sådan en nybegynder som mig, med åbne arme. Det betyder meget for mig og har givet mig mod på at blogge:0)

    Også tak til dig, Anne og du fortjente det bestemt også for din varme personlighed der skinner på alle os der læser om dig....
    Jeg synes det er vigtigt, at der følger ord med sådan én pris - ellers blegner ideen lidt! Jeg ved ikke om det er sådan man gør....men det var nødt til at være noget jeg kunne stå inde for!

    Thank you so much, ravenhill and welcome to my little blog...You are absolutely right, Mette is a fantastic person :0)

    Tak og i lige måde, Gitte - din kommentar gjorde mig også bare så glad...Du er sådan et menneske som gør folk i godt humør med din væremåde og det er en fantastisk evne at besidde - så du fortjente det bestemt også i dén grad...

    Tak igen for alle jeres søde ord!

    KH
    Ulla

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.