Sunday, May 03, 2009

Sewing...things

HAS BEEN MADE...
WILL BE MADE...

11 comments:

  1. Som du dog kan frembringe smukke ting ;-)

    Nu må jeg snart få taget mig sammen til at sy Lises jakke.

    ReplyDelete
  2. Kære Ulla
    Tunikaen er blevet SÅ fin ville ønske jeg fik syet mere til mig selv!!!
    Farverne på dit næste projekt ligner til forveksling det jeg har lagt til side til mit næste projekt i farverne, der er gået forår i os ;-)
    Det ville glæde mig at se hvad du kunne trylle af dukkesager så kom du bare igang!!

    ReplyDelete
  3. Hvor er den fin - og næste projekt ser lovende ud :-)

    ReplyDelete
  4. Sikke nogle søde sommer tunikaer du har syet.

    Yt.

    ReplyDelete
  5. Gitte, mange tak skal du have. :0)) ENDELIG er jeg kommet i gang igen...og hvor har jeg savnet det!

    De lyserøde mønsterdele bliver faktisk til børnekjolen, på det mønster jeg købte hos STOF2000. Den bliver også spændende at prøve af ;0)

    ...............

    Mange tak, Wenche :0))
    Hvordan kan det mon være at de sidste vi syr til er os selv? Det er lidt pudsigt...

    Jeg har en svaghed for limegrøn - ja, grøn i det hele taget - og lyserød bliver jeg heller aldrig træt af!
    Men jeg tror du har ret i, at vi trænger til de lyse, lette farver nu...Gad vide hvad du har gang i i de samme farver?? ;0))

    Det er længe siden jeg sidst har syet dukketing, for Anne-Sophie er jo 17 nu. Men jeg synes at det er sjovt med de bittesmå størrelser. Måske jeg skulle lave noget til en niece...

    ...............

    Mange tak, Hanne :0)) Der kan rigtig blive sus i toppen med al den vidde. ;0) Det mønster har bestemt ikke været fremme for sidste gang.

    Jeg får altid klippet flere mønstre ud ad gangen, og skal helst sy 3-4 ting på samme tid. Det er så godt at kunne skifte projekt og arbejdsstilling.

    ...........

    Mange tak, Yt. :0) Der er altid behov for nye indslag i garderoben når vi når til denne årstid ;0) Jeg bliver så inspireret af de smukke grønne bøgeblade og de mange blomster der popper op alle vegne...

    Derfor skal farverne hives indenfor ;0)

    ReplyDelete
  6. Du er helt fantastisk til det med farver, Ulla.

    Jeg er helt enig med Gitt, du kan virkele frembringe de smukkeste ting ;-)

    ReplyDelete
  7. Nej, hvor er den smuk! Rigtig dejlig facon, og jeg er imponeret over kanten. Du kan altså dit håndarbejde! :)

    ReplyDelete
  8. Smuk smuk tunika, stoffet er rent øjeguf og modellen ser rigtig fin ud. Hvor har du mønsteret fra?

    ReplyDelete
  9. Mange tak, Hege! Den var en fornøjelse at sy...lidt på symaskine og lidt i hånden. Lige noget for mig :0)

    ..............

    Åh, 1000 tak, Jeannette Mariae :0)) Jeg tror nu ikke, at jeg er så meget bedre end alle andre - jeg forestiller mig det bare i hovedet og hvis det ikke slår til, så prøvekombinerer jeg stof i timevis. ;0)

    ...............

    Mange tak, Astrid. :0)) Jeg er også helt vild med faconen. Og det er så skønt at mønsteret kan laves som top eller kjole, med korte, lange eller ingen ærmer.
    Helt sikkert en vinder her til sommer ;0)

    Kanten er bare mit yndlingsarbejde...jeg ELSKER jo at sy i hånden ;0))

    .................

    Mange gange tak, Hanne :0)) Stoffet syner af endnu mere når det er syet op, end som sammenfoldet stykke. Fuglene kommer rigtig til deres ret.

    Mønsteret hedder Mie og er købt i Stof2000. Herligt mønster med mange kombinations muligheder... ;0)

    ReplyDelete
  10. LOL - det er altså sjovt, det der med at sy i hånden. Det er totalt en stopklods for mig, for jeg aner bare ikke, hvordan man gør - hvis nu jeg lærte mig det, så kunne det være, at jeg kunne nærme mig din tilgang til det en anelse - det ville helt sikkert være praktisk ind imellem... :)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.