Thursday, May 14, 2009

Mother's Day present

At Mother's Day this Sunday my daughter Anne-Sophie told me, that her present for me was a ticket to the cinema. I was very touched by the fact, that she had decided on a present from only her.
Picture from Sony Pictures

Today was the day where I got to use it. Anne-Sophie, my niece Ida and I went to see Angels & Demons.

We all liked the movie, which had lots of interesting history in it and excitement too. (And 2 Danish actors!!) The 2 hours and 18 minutes were very well spent on this film.

If I were you I would not hestitate to go see it....

4 comments:

  1. hvor er du heldig, sikke en skøn gave! Jeg må også ind og se den film, absolut!

    ReplyDelete
  2. Til lykke med den dejlige gave. Jeg må også ind og se filmen, for jeg har læst bogen og er vild med den.

    Klem fra engen ;-)

    ReplyDelete
  3. Ja, det var en rigtig fin gave, Rosanna og hun var så spændt på at fortælle det. :0)) Og filmen den var bare god...den må du se ;0)

    Jeg elsker at se Nikolaj Lie Kaas, og han skuffede bestemt ikke ;0))

    ...............

    Mange tak, Jeannette Mariae :0)) Min datter har også læst bogen - jeg nåede kun Da Vinci Mysteriet! Hun synes at der manglede mange sekvenser, men sådan er det altid med filmatiseringer af bøger. Der er mange sekvenser og ordvekslinger der må undlades.

    Men vi synes begge, at den var super god - specielt de danske skuespillere gjorde det godt.
    Så du må også afsted ;0))

    ReplyDelete
  4. cool, I can't wait to see it!

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.