Thursday, May 07, 2009

On their wings

6 comments:

  1. Ej hvor er de skønne ....

    Karen

    ReplyDelete
  2. Ja, jeg blev altså også helt kåd og i godt humør da jeg så dem, Karen. De måtte bestilles og forvandles til tunikaer eller andet. ;0)

    ReplyDelete
  3. Nej, hvor har du dog fundet de skønheder henne - jeg kan se, at vi er i Etsy love kategorien, så du har vist været på Etsy og spendere igen... ;)

    ReplyDelete
  4. i just bought some of this too! I adore it all.

    ReplyDelete
  5. JA, er de ikke fantatiske, Astrid? Det var bestemt på etsy at de var at finde...uha det sted ;0)

    På stående fod kan jeg ikke huske hvad stofbutikken hed - der er bare mange - så jeg sender dig lige en mail med et link :0))

    ................

    I totally agree with you - I adore the entire fabric line too. There was so much more I would have liked to buy, but I had to control myself ;0) Maybe later on....

    .................

    Cute and funny, Claudia - I smile when ever I see those birds :0)) I'm sure that they can be turned into a great piece of clothes...

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.