Tuesday, February 03, 2009

A wonderful niece

At this excact day 18 years ago, I had just come back to Denmark after living in London for 6 months. My bigsister was pregnant and was supposed to have her baby in the beginning of February. I was so worried, that I wouldn't be back from the UK in time for the big occassion. Luckily I made it and Ida was born on the 3th of February. And today that is 18 years ago... I can hardly believe it!

Ida is a beautiful and gorgeous young lady, who knows what she wants - and her smile is as lovely as her heart. She truely is a wonderful person and I'm so proud to know her.

A very happy birthday to you Ida....
Bye for now,

3 comments:

  1. Åh, hun ser da også utrolig sød og smuk ud - tillykke med din niece, Ulla!
    PS. Pakke modtaget og GODT modtaget - 1000 tak - den er bedårende og jeg fatter slet ikek hvordan du kunne blive træt af at se på den - det bliver VI ALDRIG ...har måtte love de ældste at den skal gemmes når lillesøster er færdig med at kunne bruge den, for så skal den være klar til deres små døtre engang!!! Foto følger på min blog snart....;0)

    ReplyDelete
  2. Tillykke med hende ;-)

    Smuk ung dame!

    ReplyDelete
  3. Mange tak, Susanne :0) Det synes jeg jo helt bestemt også at Ida hun er.

    Jeg er glad for at pakken er arriveret. Kortet som jeg havde skrevet til at sende med, fandt jeg så EFTER jeg havde sendt pakken!! Typisk mig ;0)

    Jeg blev da helt rørt over dine store børns forespørgsel om at gemme sættet til deres døtre - hvor var det sødt tænkt :0))

    ..................

    Mange tak, Gitte - Ida er en smuk ung dame og det er egentlig lidt underligt at hun nu er 18. Skal snart tage kørekort og må stemme!

    Jeg synes lige det var forleden hun blev født som den allerførste :0)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.