Thursday, February 05, 2009

"Mom, there is a package for you!!"

Like almost anyone else in this land, our family has been down with the flu these last weeks - actually some have had it more than once (poor Emil!!)

So on a "I'm-feeling-awfully-lousy-from-fever-and-that-kind-of-stuff" day it was such an amazingly wonderful surprise to recieve a beautiful package in the post.

I could tell from the little round picture on the package, that it was from this gorgeous woman - that just made me even more excited about opening it. My son was rather curious too, and I think he would have loved to open it....

In front of me were two lovely, dotty gifts - both wrapped and decorated with a very special touch, which told me (once more) that Juliane is a very creative and caring person. They were almost too fine to open...

Inside of them were some beautiful things: a crocheted mushroom and an oil smelling like roses. Now, I happen to love mushrooms of all kinds - so getting one of Juliane's handmade ones was simply great. And the scent of roses have been my favourite ever since I played in my grandmother's garden (where we used the thornes from roses as tiny swords on our noses!!)

As I wrote to Juliane I have put the mushroom in my livingroom - and I have to wear a tiny bit of the rose oil today.......the rest will be saved for special occassions.

Both things will remind me of Juliane and her generous and heartwarming gifts. Thank you so, so much :0)) Isn't it just wonderful that women like her excists?

P.S. Remember that Juliane opens her shops on etsy and Dawanda very soon (28th of February)

11 comments:

  1. Det er så dejligt! Jeg ved, at jeg har sagt det før, men hvor er det en fantastisk varm verden al denne blogning åbner døren til! Jeg håber, at I får det bedre allesammen! :)

    ReplyDelete
  2. At få gaver når man mindst venter det Og er lidt slatten, det er så dejligt.

    ReplyDelete
  3. Det er jo lige hvad man trænger til, når man er lagt ned af influenza og har rigtigt ondt af sig selv. Rigtig god bedring og jeg håber I får noget godt ud af week-enden, trods alt

    ReplyDelete
  4. Fin blog, du har! Du får hermed en award, som ud kan se her: http://guinstuff.blogspot.com/2009/02/award.html :)

    ReplyDelete
  5. Det er utroligt, Astrid :0) Så mange mennesker vi aldrig har mødt og alligevel er de så omsorgsfulde...enestående!
    Vi er ikke helt friske endnu - jeg fik feber igen i dag, men håber det snart er en saga blot ;0)

    ..............

    Sikke en overraskelse det bare er, Hanne - sådan noget kan bestemt højne humøret og den slatne krop ;0))

    ................

    Mange tak, Rosanna - det forsvinder vel snart. Jeg hader at være så træt og mat i kroppen!!
    Jeg er sikker på, at vi nok skal få en dejlig weekend :0)) Jeg ønsker det samme for dig og din familie...

    ................

    Hold da op, Karin aka Guin!! Hvor er det bare sødt af dig :0)) Det gør mig virkelig glad og beæret...Jeg suser straks over på din blog for at se ;0)

    ReplyDelete
  6. What a wonderful gift to receive in the mail. Brightens a person's day :)

    ReplyDelete
  7. It certainly does, Sam :0) I was so thrilled to get it...

    ReplyDelete
  8. Tusind tak for din hilsen på min blog.Det var en af dem der varmer helt ind. Tak!
    Og ja, hvor er det DEJLIGT med disse nye mennesker man møder her i blog verdenen der bare vil det GODT....og er omsorgsfulde på samme tid. Det har været en skøn week end.

    Karen

    ReplyDelete
  9. Hoppas Du mår bättre snart, kära Ulla! Annars måste Du helt enkelt virka i sängen med en kopp té brevid ;-)

    ReplyDelete
  10. Det var da bestemt så lidt, Karen :0)) Det glæder mig, at du har det sådan med kommentaren :0))

    Ja, at blogge har bragt meget mere positivt med sig end jeg nogensinde havde kunnet forestille mig! Det er en ganske speciel verden...

    ..............

    Mange tak, Juliane :0)) Det går bedre i dag. Nu håber jeg, at det er ovre med al den influenza...så mangler jeg bare flere dage som den vi havde i dag, hvor der var sol og masser af snebyger ;0)

    ReplyDelete
  11. What a nice package to receive..it's fun to receive such lovely handmade gifts! Hope your family is all well and in good health:)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.