Wednesday, November 26, 2008

Ehhhhmm - where??

A couple of weeks ago I was looking through some knitting shops on the internet.

This model came to my attention. It is a pattern from Marianne Isager - at least that's what I remember from the text below the photo....and it's a sweater for children.

I think it would be great for Emil. Maybe he would love to have one in green colours...?

Now my problem is that I can't remember where I saw this beauty!!! Have you come around it on your shop surfing here in cyberland?

....................................................

UPDATE

Ta-dah!!! I have found the pattern!!!

The most embarassing part of it all is, that it was in a shop which link I have on my blog!!

All of a sudden I thought that I could have a little look at the list, which shows all the webpages we have visited days or weeks ago....Oh, so many webpage adresses - but finally at the bottom of the list - under the letter "T" - I found the shop Tante Hanne.

So here you go: where to buy the pattern made by Charlotte Tøndering for Marianne Isager! :0))

8 comments:

  1. Ville ønske, at jeg kunne hjælpe dig med det, Ulla, men jeg mindes ikke at ha' set lige denne model før.

    Den er smuk, sådan en gad jeg også at strikke...

    ReplyDelete
  2. Send en mail til isagerstrik - måske de kan hjælpe dig. Den er flot med kontrastkanterne....

    ReplyDelete
  3. hvad med at kigge på isagers side a la findes det findes det der...

    ReplyDelete
  4. Kan godt forstaa du vil strikke denne! Nydelig!

    ReplyDelete
  5. Det var en skam, Anne, men pyt med det! Jeg finder nok ud af det på en eller anden måde :0)

    Det er bare frygteligt, at jeg ikke engang kan huske hvilken butik det var. Jeg har ellers ledt og ledt rundt på nettet.

    Jeg er fuldstændig enig: den er meget flot...

    Hav en hyggelig aften :0))

    ....................

    Tak for det, Jeanette :0) Det var da bestemt en mulighed.

    Jeg kan også rigtig godt lide de røde og hvide kanter. Det giver noget ekstra til farverne.

    ................

    Hvis det er den side jeg tror det er, knitch, så har jeg desværre allerede søgt dér med lys og lygte. Desværre uden held - men tak alligevel :0)

    .................

    Ja, jeg er også helt vild med den trøje, randi K design :0) Jeg kan godt lide farverne og det grafiske mønster. Og så er der jo de små finesser ;0)

    ReplyDelete
  6. your blog is: colourful. full of informations. ideas. thoughts.
    and. i like it!

    rike

    ReplyDelete
  7. That made me smile. It could have happend to me, too. And the sweater is lovely. The little red collar changes everything.

    ReplyDelete
  8. Den er super flot. Og - jeg er meget imponeret over at du har mod på den. Han er jo ikke helt lille mere - ham Emil.......

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.