Saturday, November 01, 2008

The beginning

Well, it's a fact - I started buying Christmas presents!!

And so did the rest of the world if you judge by the number of people which were in town today! Just like me, rather many of them said the forbidden words: "can the it be exchanged after Christmas?"

Some of you might think that I'm crazy but I need to get started...don't we all hate searching for the right presents a day or two before Christmas Eve?

I also want to get good presents for my family, and in my head that is something which will be truely appriciated by the reciever. Not just the 1st thing which was at the top of their wish list.

This is a bit of the present for my mother (who never reads blogs). She has always loved the books from Karolines Køkken and the one below is the latest issue....

I bought a few other things, but I had better not mention them here ;0)

While looking for the right presents you always come by tiny bits of this and that, and so did I today. I found this haberdashery - you can never have too much haberdashery! - which I know will be part of something...some day!

3 comments:

  1. Ja - det er jo ikke så godt at fortælle om alle julegaverne, hvis de læser bloggen!
    Hvor er du dog fornuftig. Jeg lover mig selv hvert år, at jeg vil gå igang i god tid, men det er endnu ikke lykkes. (Og jeg skal faktisk ikke købe så mange - dog skal vi grundet mangel på familie - købe en del til børnene så det fylder under træet - du ved: en fra julemanden, en fra hunden, en fra far, en fra mor, en fra ynglingsbamsen osv.)

    ReplyDelete
  2. Ligesom Gitte, så lover jeg mig selv hvert ENESTE år, at næste år skal det være SLUT med juleræset, og alle julegaver SKAL være købt ind SENEST 1. december.... og hvert ENESTE år kan man se en rimeligt stresset Rosanna ræse rundt i butikkerne den sidste uge før jul. Så jeg er så imponeret over dig, Ulla.

    Måske skulle jeg lave nogle af julegaverne selv i år - dét sparer mange besøg i butikker, ikke?

    ReplyDelete
  3. Nej, der skal helst ikke røbes for meget i disse dage, Gitte ;0)

    Jeg har alt for mange gange prøvet at løbe forvildet rundt i søgen efter den rette gave. Og det ender altid med, at jeg ikke får fat i det jeg havde tiltænkt den enkelte. Så jeg er vist bare klog af skade....eller også er det lidt held der spiller ind ;0) Indtil videre har jeg 2 ½ gave klaret, så det er ikke det helt store jeg har formået endnu!!

    Det lyder som en rigtig omsorgsfuld tanke, at i køber gaver til jeres børn fra hunden, bamsen osv. når nu i ikke har så meget familie. :0))

    ..................

    Det lyder som en rigtig god idé med hjemmelavede julegaver, Rosanna. Det fåes ikke bedre - jeg holder meget af når nogen har brugt tid og energi på at lave noget helt specielt til mig.

    Åh, jeg kender det alt for godt dét med sidste uge før jul: juleræset, horder af stressede mennesker, krøllede ønskesedler i lommen og varme kinder er nogle alt for velkendte ingredienser i sådanne situtationer ;0))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.