Thursday, June 10, 2010

Luminescent thread...


...which I bought the other day along with some cotton yarn in green and blue shades.



And I can't wait to use this thread! Don't you know that feeling?

I have a very special color combo in mind - hopefully it will become as great as I think.

Now I just have to go upstairs to find the fabric. What I will make with the gorgeus thread and the fabric is a whole different matter. I haven't got that part ready yet...I will figure that out.

But I will be back. ;)

5 comments:

  1. Spændende hvad der kommer :)

    ReplyDelete
  2. Øj, det glæder jeg mig til at se i brug :)

    ReplyDelete
  3. PANG!
    Glæder mig til at se, hvad du mikser det med, Ulla, garanteret noget smukt...

    ReplyDelete
  4. Mange tak...ja, jeg er også selv helt spændt på hvad det ender med, Hanne. ;)) Noget til mig selv i hvert tilfælde. :))

    ..........

    Det er jeg glad for, Jeanette. :)) Jeg har længe ledt efter garn i denne farve, men det er kun lykkedes at finde noget syntetisk akryl noget! Ikke lige sagen. Og murersnor har jeg heller ikke kunnet finde.
    Så nu prøver jeg med tråd i stedet. ;))

    .............

    Ja, den er sulme heftig, Anne. :)) Og mange tak for tilliden. Jeg håber at det bliver godt, for jeg tror at farven kan tilføre lidt elegant spræl. ;))

    ReplyDelete
  5. That's going to be cool and exciting. I can't wait to see your next finished product. =D
    Thanks for sharing!

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.