Saturday, April 12, 2008

A Wonderful surprise

When I opened our mailbox today, I found a big, brown envolupe in it. It had my name on it, and eventhough I order fabric once in a while, I wasn't expecting anything from abroad.... I rushed inside to open it and this beautiful presents and card met my eyes....

When I read the card I could see that it was from sweet, little Lise - Gitte's 5 year old daughter.

The card said "thank you for the skirt" and Lise had written her own and my name so beautifully - see for yourself - oh, it went straight to my heart.......I got all emotional.

Emil was just as keen on unwrapping the present as I was, but I don't get surprises in the mail that often, so I wanted to do it myself! (Yes, I know!!)

And look what was inside of it - a wonderful book about cupcakes!!! I LOVE cupcakes so much...and so does the rest of my family.

1000, 1000 tak søde Lise :0)

And a whole lot of thank you's to you as well, Gitte - you have no idea how much it warmed my heart - truely!

Well, after running through the house (with Emil at my heels!) to show my cupcake book to Christian and Anne-Sophie, Emil and I just had to find out which ones to bake......TODAY!

There were SO many options that it was hard to choose. There was Banana & Fudge cupcakes, Vanilla cheese cupcakes, Rosemary & honey cupcakes and many, many more...

But since the book was mine, I got to decide ;0)

This is the darlings which we are going to bake...Emil has been tapping my shoulder meanwhile I have been writing this post. He looks forward to making them - and so do I!!

Thanks to the sweet Lise, who loves pink, we are going to enjoy yummy Pretty 'n' pink cupcakes right away!

6 comments:

  1. I would like to try...hum... Rosemary & honey cupcakes because I never tasted that before. At Christmas I got a cupcake book and I think that I made 6-7 different cupcakes. So much fun. Have a good weekend and take some pictures of those babies!!!

    ReplyDelete
  2. Kære Ulla,
    Hvor er vi - Lise og jeg - glade for at bogen faldt i din smag. Held og lykke med bagningen.

    Rigtig god lørdag.
    kh
    Gitte

    ReplyDelete
  3. Velfortjent, men jeg er grøn af misundelse. Elsker muffins og cup cakes i alle afskygninger. Hvem har udgivet bogen.....?! Go' lørdag og god kage nydning.

    ReplyDelete
  4. Sikke da en dejlig overraskelse, Ulla, men bestemt velfortjent med alle dine søde idéer og tanker for andre mennesker.

    Jeg kan se at Mette spørger, hvor den er fra, det var også min tanke, da jeg så det smukke foto, og nu jeg sidder og kommer i tanke om, at den da vist er i en af ugens tilbudsaviser. Bilka måske?!

    Ha' en hyggelig aften, Ulla...

    ReplyDelete
  5. Det er så dejligt med uventede gaver. Her har jeg en velgører, der er rigtig sød til at opfylde ethvert ønske - næsten ;-)

    Muffins er også en livret her, men jeg desværre ikke så god til at bage. Så jeg køber dem i stedet hos vores bager. Og de smager skønt, specielt dem med citronsmag.
    Måske lidt ideforladt, men de er mine yndlings...

    Knus herfra ;-)

    ReplyDelete
  6. I think cupcakes are so much fun too - they are actually the only thing which I'm good at baking!
    The ones Emil and I made today, turned out great...and we took some pictures of them ;0)

    .................

    Kære Gitte!

    I ramte plet, Lise og dig!!Det var bare så sødt af jer.
    Bogen er fuld af fantastiske muffins...lige noget for mig!!
    Vi fik nybagte Pretty 'n' Pink til eftermiddags- og aftenskaffe ;0)

    KH
    Ulla

    ...........

    Tak, Mette. Du har samme svaghed som mig ;0) Og hvis du finder bogen, får du bestemt cupcakes i alle afskygninger. Der er bare SÅ mange gode ideer.
    Bogen er skrevet af Sue McMahon og udgivet af forlaget Connaught.
    Held & lykke i din søgen...

    ..............

    Jeg blev da simpelthen også så glad, Anne. Det er dejligt og rørende at få sådan en overraskelse.

    Vi gik straks igang med at bage, Emil og jeg - de mange fristende billeder og opskrifter måtte prøves af ;0)

    Jeg kan desværre ikke hjælpe i jagten på bogen - vi får ikke reklamer, men jeg vil bestemt tro, at Gitte vil være behjælpelig...

    God søndag til dig, Anne :0)

    .................

    Ja, det er ikke dårligt med sådan en velgører, Jeannette Mariea. Han virker gavmild...

    Ikke alting behøver at være hjemmebagt for at være skønt ;0) Jeg er heller ikke god til dét med bagning, bortset lige fra cupcakes...de mislykkes aldrig!!

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.