Wednesday, April 23, 2008

Finally

......."the book" is here....Just have a little foretaste of it by looking at these fine models!
The most adoring tops for summer. I think my niece Emma would look even more beautiful in one. Pastel colours maybe, would suit her dark hair wonderfully....

Or how about this funny frogsweater for a boy?

This one is SO beautitful too - I can imagine it in a grownup size!

Many, many more wonderful things to knit and crochet....I was defininately not dissapointed. I think you should go get it ;0)

8 comments:

  1. Det ser ud til, at der er rigtig fine præstationer i den bog. Det må helt sikkert have lidt mere opmærksomhed herfra ;-)

    ReplyDelete
  2. I love the 2 tops on the first picture. Very cute! I assume this book is not written in English, right?

    ReplyDelete
  3. Det er virkelig en fin bog, Jeannette Mariae! Jeg har allerede kigget den igennem adskillige gange og finder nye detajler hver gang :0)

    ............


    They are beautiful, Oiyi...sadly the book is in Danish - not English :0(

    ReplyDelete
  4. Sikke nogle fine modeller. Pigesweateren ser ud som Lise skal have til efteråret ;-)

    ReplyDelete
  5. Det er nogle smukke trøjer og toppe, Gitte. Hun har bare ét eller andet hende Lene Holme Samsøe...
    Undertrøjen som du har lavet til Lise i blå og lyserød, er i en lignende model med små korte ærmer. Den er altså også sød.

    Jeg er helt vild med trøjen som du måske vil lave til Lise til efteråret. Og jeg er nødt til at starte på en lille stribet top til min niece Emma, tror jeg.

    Nå, jeg må i gang. Jeg skal til at sy en kjole til Emma. Hun har selv valgt stof og model - men, det skal være en overraskelse, at den (gerne!!!) skulle blive færdig til hun skal til skolefest i aften...

    God torsdag :0)

    ReplyDelete
  6. Det ser ud til at være en dejlig bog! Jeg ville ønske, at jeg kunne strikke, men med mine erfaringer fra jeg var yngre, så er det vist bare ikke noget, som jeg skal give mig af med. ;o)
    Spændt på at se mere om kjolen til i aften! ;o)

    ReplyDelete
  7. Jeg gjorde som du sagde, Ulla, jeg gik direkte hen og købte mig et eksemplar :-)

    Det er en skøn bog, og jeg er sikker på, at jeg vil få strikket en masse af det.
    Jeg købte også lige en løs opskrift af Lene H. Samsøe, den er også kær, en lille top agtig ting.

    So many things so little time...

    ReplyDelete
  8. Jeg læser bogen igen og igen, Astrid. Jeg elsker de designs Lene Holme Samøe laver...

    Måske skulle du prøve igen med det strikkeri? ;0) Jeg havde også dårlige oplevelser med broderi i skolen, men i dag elsker jeg det. Begyndte sågar på broderi på Skals Håndarbejdsskole!!

    Emmas kjole kan jeg ikke engang vise dig, for den blev færdig i ALLERSIDSTE minut, inden hun skulle til skolefest.
    Men hun blev bare så glad - det gik lige i hjertet og var hele besværet med at sy i (irriterende) glatte stoffer værd!!

    ....................

    Det var sulme godt, Anne - jeg så den godt dér på dit bord sammen med Boligliv (det skal jeg huske at købe i morgen!!) ;0)

    Jeg synes, at de er meget tidløse modellerne - jeg har købt garn til den lille pilespids top...Men jeg er også overbevist om at jeg skal lave flere ting fra bogen :0)

    Tænk hvis vi skulle gennemføre alle de projekter som vi drømmer om - og har materialer til!! Så kom vi for alvor i tidsmangel ;0)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.