Friday, June 24, 2011

Such a cool idea

Whenever we have some batteries which don't work anymore, I always move them around the kitchen several times before I find a place for them.
This usually involve a boring plastic bag and a place in our drawer. There they will lie - and annoy us - until we take them to the battery storage place at our local grocer's. He makes sure that they get to be taken to the right place, so they become reused in the right way.

But the other day I saw this brilliant solution for battery storage. How cool is that! Little batteries in a big battery...



8 comments:

  1. Hvor genialt, den kommer straks på ønskelisten.
    God weekend ;)

    ReplyDelete
  2. ......smuk løsning på et meget irriterende problem - her er vi nemlig også på plastikpose metoden :0)

    Tror den må ønskes :0)

    Knus Dorthe

    ReplyDelete
  3. Ja, den er altså snild, Ditte (jeg ved godt at det egentlig bare kunne gøres med hvilken som helst dåse, men den her er da til at se hvad indeholder!) ;))

    Rigtig god mandag til dig. :))

    ............

    Jeg synes at den var så god, at jeg straks bestilte en, Dorthe. Åh, hvor er jeg træt af plastikposer med batterier i køkkenskuffen! ;)

    Så om et par dage skal alle batterier findes, og puttes i deres midlertidige nye "hjem"... ;)))

    Hav en dejlig solskins mandag - jeg tror vejret bliver intet mindre end fænomenalt.

    Knus
    Ulla

    ReplyDelete
  4. You are right, this is a clevery idea and desing! I always collect them in a tin can - not very nice as well...

    I hope the weather has been nice for your family day - and I am happy that the crowd has had a great day at all 22 homes, what a great tradition this is.

    Have a great week, the girl has her Sea-Horse-Award sewed to the bathsuite... I will send a photo of the little mermaid I just thought...

    ReplyDelete
  5. Den røde måtte gerne stå i mit køkken....Ulla, du er en god tingfinder med en fed stil :O)

    ReplyDelete
  6. It is a great idea, Nina, but as you said it could easily have been any tin can, which contained the batteries. But I'm so easy to lure with beautiful and smart design. ;))

    I got the lovely photos of your sweet seahorse girl and I sent you a mail. :)))

    Hugs,
    Ulla

    ............

    1000 tak, Hanne - det er jeg godt nok glad for at du synes. :))) En tingfinder er bestemt en skøn titel at få - og jeg deler den gerne med Pippi. :))

    Jeg havde også svært ved at bestemme mig kan du tro. Der er også en limegrøn for at det ikke skal være løgn!
    Men den blå gik af med sejren. Så den er på vej. ;))

    ReplyDelete
  7. Nej, hvor vældigt! Jeg har faktisk allerede en, lyseblå, købt i Netto for 25 kr. for nok 4-5 år siden efterhånden. Men jeg ville gerne have nogle til mine "børn", så de også kan komme af med deres batterier på en ordentlig måde. Så tak for det!!

    ReplyDelete
  8. Det var da en fornøjelse, Jette. ;)) Det lyder som en rigtig god idé med batteridåser til børnene. jeg tror også at mine børn må have hver deres - det er trods alt dem der er de største forbrugere af batterier. :))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.