Wednesday, December 22, 2010

Yeah!!


They are done!! And the snow hasn't dissapeared....

14 comments:

  1. Ulla, these are so beautiful and sweet. The person who is getting them must be very happy. I wish you and your family a wonderful christmas!

    ReplyDelete
  2. Hvor er de bare FINE!!! Må være en drøm at gå og vifte med på de iskolde dage!! Og smil må de da frembringe hos alle ;-))

    Glædelig jul kære

    KH

    ReplyDelete
  3. These are really beautiful! I love them!

    ReplyDelete
  4. They are so cute and bright !!!

    ReplyDelete
  5. Neje, hvor er de altså fine! De må straks ud at prøves af, mens der stadig er bidende koldt, hva'?!
    Mange julehilsener fra mig!

    ReplyDelete
  6. Nydelige votter som bringer meg tilbake til sommeren!

    ReplyDelete
  7. Rigtig søde Ulla - og farverne er lige til at blive glad af at kigge på - det må blive en glad modtager der skal gå med dem :)
    God Jul til dig og dine :)

    ReplyDelete
  8. Oh- they look great! That was probably a lot of work, no?!
    I guess there will be more snow and for sure cold days to wear them.

    ReplyDelete
  9. Åh, hvor er de fine! Havde man dog bare tålmodigheden...!

    Rigtig glædelig og skøn jul til dig og dine!

    ReplyDelete
  10. Gorgeous! I've never wanted to eat a mitten before, but now might be the time to start.

    ReplyDelete
  11. Thank you so much, Julia. :))And a very merry Christmas to you and your loved ones too. :))

    The mittens were for my bigsister and luckily she liked them - and they fit her. ;))

    .........

    Tusind tak, Ditte. :)) Jeg kunne heller ikke stå for de små jordbær da jeg så mønsteret første gang. Og de var endda nemme at strikke oveni. :))

    ..........

    Mange tak, Wenche. :)) Min søster havde dem på i dag - jeg håber at de bragte et smil frem hos enkelt juletravl person. :))

    Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie, søde Wenche.

    Kh
    Ulla

    ...........

    Thank you so much, Di. :)) They are designed by Spilly Jane - she makes so many fabulous patterns for mittens. :))

    ...........

    Svetlana, thanks a lot. :)) They are bright indeed. I love pink and green together - and strawberries too . :))

    ...........

    1000 tak, Lisbeth. :)) Jeg skulle have været færdig med vanterne for længst, så denne gang skulle de kunne bruges når sneen og vinteren var her - igen. ;))

    Mange julehilsner til dig også. :))

    ..........

    Mange tak. :)) Sådan har jeg det også, LivM - de bringer tankerne hen på varme dage og søde jordbær med mælk. Men for min skyld må vinteren godt blive her lidt endnu. ;))

    ...........

    Jeanette, tusind tak. :)) Vanterne er en adventsgave til min storesøster - og rent faktisk advent sidste år. (Pinligt!)
    Men heldigvis er min søster en meget hjertelig og tålmodig sjæl, og hun blev lige så glad for vanterne denne vinter. :))

    Rigtig god jul til dig og din familie.

    ..............

    Thank you so much, Rahel. :)) Actually they were quite easy to knit and the last one went much faster than the first.
    I might just make some more mittens from the pattern. I really like the shape.
    I just bought another of Spilly Jane's patterns for a pair of mittens for me. They are going to be with cirles. :))

    I hate having cold hands and the weather is going to be cold for the next days as well. :))

    ..........

    Tusind tak, Helle. :)) Det er jeg glad for at du synes.
    Jeg er sikker på at du sagtens kunne strikke et par vanter som disse - på ingen tid. Maskeantallet er beskedent og man bliver bidt af de mange farveskift. Jo, de var sjove at lave. :))

    Og også en rigtig dejlig og hyggelig jul til dig og din familie. :))

    .............

    Elizabeth, you really made me laugh. Thank you so much - I take that comment as a very fine compliment. :))

    ReplyDelete
  12. Nydelige friske farger! Jeg blir rett og slett glad av å se disse vottene!

    ReplyDelete
  13. I want I want I want!

    How cute!

    xoxo

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.