Wednesday, December 29, 2010

Happy

I get so happy when Anne-Sophie sends us photos from Thailand. It's fun to see the places they have been to, but most of all I love to see how they are doing.

So when we got this particular photo, I knew that our daughter is enjoying her time with sun, warm weather, new experiences, lovely food and sweet people - I can tell by looking at her eyes that she's happy. And I hear it in her voice when she calls us on the phone.

Then I need no more for the time being...

8 comments:

  1. Hvor er det dejligt!
    Og det er godt nok en meget smuk ung kvinde, du er så heldig at kunne kalde din datter !

    ReplyDelete
  2. Det er bare så godt når man mærker at ens børn er glade og tilfredse, Miri...det er jeg overbevist om at du er enig i. :))

    Specielt når de ikke lige er i nærheden.

    Og tusind tak for de smukke ord om Anne-Sophie. Jeg blev helt rørt.

    ReplyDelete
  3. I can see what you mean dear Ulla! Hope you had a great but different Christmas and wishing you all the best for the next year!

    Anne-Sophie looks lovely!

    XX

    ReplyDelete
  4. Wow hun stråler jo af lykke ;) Heldige jer...

    ReplyDelete
  5. Hun har det vidunderligt, Ulla, det er tydeligt at se, hun gløder.

    Jeg forstår og mærker din glæde ved livstegnene fra Anne-Sophie, de er nødvendige for at kunne finde den ro, der er nødvendig for at "overleve" børnenes udvandring.

    Jeg ønsker dig og dine et vidunderligt lyst og herligt nyt år, søde Ulla.

    Måske bliver 2012 året, hvor vi mødes til frokost på Morville...

    ReplyDelete
  6. Dear Nina, thank you so much for your sweet words. :))
    We did have a nice Christmas after all, eventhough Anne-Sophie was on our lips and minds during it all.

    I hope that you had a lovely holiday too, and that the new year will bring you lots of happy moments and love.

    It has been such a pleasure to write back and forth with you. Something I enjoy very much. You are such a wonderful and sweet person. :))

    Ulla
    XX

    ..............

    Åh, 1000 tak, Rikke. Vi føler os også heldige ved at have Anne-Sophie (og Emil) i vores liv. :)) Hun ser godt nok glad ud på det billede og du kan tro at det varmede mit hjerte, da det kom fra det varme Thailand. :))

    ...........

    Det er bestemt en glæde når man kan se og mærke at ens børn har det godt, Anne. Jeg er så glad for at hun har modet og lysten til at opleve verden.
    Også selvom det kræver afsavn fra vores side. ;)
    Vi forsøger vores allerbedste for at støtte og opmuntre Emil og Anne-Sophie til at se og møde nye udfordringer ude og hjemme selvom vi savner dem frygteligt når de er ude på "eventyr".

    Rigtig godt nytår til dig, Anne - jeg håber at det vil bringe dig og din familie det allerbedste som livet kan give.

    Og Morville lyder som en god idé. :))

    Kh Ulla

    ReplyDelete
  7. Hej Ulla
    Godt nytår til jer alle. Jeg er ked af at høre om jeres tab af en far, svigerfar og bedstefar, men håbr I fik sagt et smukt farvel.

    Hvor er din datter dog smuk, hun har en helt særlig glød og udstråling.

    Knus Pialouise

    ReplyDelete
  8. Hej Pia Louise!

    1000 tak for din søde kommentar - den varmede. Og tak for de smukke ord om Anne-Sophie. :))

    Det har været nogle triste dage, og jeg vil komme til at savne min svigerfar meget. Og så har det været hårdt at se min lille familie være så kede af det. Jeg har brugt meget energi på at gøre mit bedste for dem hver især. Men man føler sig lidt magtesløs...

    Jeg håber at i også får et rigtig dejligt nytår.

    Knus
    Ulla

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.