Friday, December 24, 2010

. . .

6 comments:

  1. Også tak og i lige måde.
    Håber I havede en rigtig dejlig aften, også uden den store datter.

    Vanterne er simpelthen skønne!

    ReplyDelete
  2. Mange tak for det, Karen. :)) Vi havde en rigtig dejlig aften...jeg håber at i havde det samme. :))

    .........

    1000 tak, Gitte. :)) Det var bestemt underligt og trist at mangle Anne-Sophie...og jeg må da indrømme, at jeg et par gange i løbet af dagen vandede høns. (Specielt da Anne-Sophie ringede fra øen Phi Phi. Hun synes at det var temmelig fjoget at se folk i nissehuer i 35 graders varme!)

    Men vi gjorde alt hvad vi kunne for at lave dagen hyggelig og god for Emil, og vi synes selv at det var en herlig aften...

    Jeg er glad for at du godt kan lide vanterne. De passede min søster Lotte på en prik, så det var heldigt. :))

    Hav en hyggelig jul, Gitte. :))

    ReplyDelete
  3. I lige måde, Ulla. Jeg håber, at I nyder det. Det gør vi! En juledag uden aftaler kan man kun nyde.

    ReplyDelete
  4. Thank you so much Ulla,
    I hope you had a wonderful Christmas with your family...... at the moment the kids and I are waiting for my mum, she took the train to visit us over New Years!! Right now she is in Hamburg but the train had a delay cause of the winter weather! So we wait and wait and wait;)
    I wish you a super duper New Year .....that all your wishes come true;)...hugs *Marie*

    ReplyDelete
  5. I wish you a merry Christmas and a Happy New Year!

    Xoxox

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.