Sunday, May 23, 2010

An unusual mix



If you love Liberty fabrics and Hello Kitty then you better have a look at this limited fabric collection from Liberty Japan.



Sanrio, the company which creates Hello Kitty - and many other characters, celebrates its 50th Anniversary this year.



For that reason printed Tana Lawn cottons featuring Hello Kitty designs have been made in a collaboration between the 2 companies..


Absolutely a mix which I hadn't seen coming...but possibly a chance to make both mothers and daughters happy!

I forgot to tell you where you can get hold of the lovely fabric. Right here...

8 comments:

  1. korrekt, en rigtig mor-datter kombi ;)

    ReplyDelete
  2. I've just seen these online today !!! really cute !
    I've been working with Liberty's today... for my shop & the summer craft show.
    they have such a unique & wonderful texture :)

    ReplyDelete
  3. Nåååååårh, for en sød kombi :)

    ReplyDelete
  4. åå..gjett om jeg har lyst på det øverste da! <3

    ReplyDelete
  5. Those are really lovely, I like the colors so much better than the usual Hello Kitty pastels.

    ReplyDelete
  6. Aii!, Jeg har en lille Hertuginde, der RIGTIGt godt kan lide tøj med Hello Kitty på... jeg MÅ simpelhen have noget af dét stof.

    Tak for linket, Ulla. Som sædvanligt har du fundet noget genialt på Internettet. Godt du har din blog, så vi andre kan blive inspireret!

    ReplyDelete
  7. Ja, det var lige det jeg tænkte, søslerier. :)) Og tænk at det faktisk virker...kombinationen er super god. ;))

    ..............

    They are cute, Valerie. And it even looks rather elegant as well. :))

    Liberty is such wonderful fabric. The many prints and qualities.
    I will look forward to see what you have made with that fabulous fabric for your shop. :))

    ...............

    Det er det bestemt, My box of buttons. :)) Ikke lige de to brands jeg ville have forventet arbejdede sammen! Men det er nu også kun Liberty of Japan der laver stoffet i en periode - ikke den engelske afdeling. :)

    ................

    Ja, mon ikke Camilla? ;)) Det er også fint. Jeg kan sagtens se det lavet til små kjoler eller nederdele. :)

    .................

    I totally agree with you, Donna.:)) These colors make the prints much more elegant. And the Hello Kitty print doesn't pop out of the fabric in these colors. :)

    ...................

    Det var da så lidt, Rosanna. :)) Det må lige være noget for din lille pige, hvis hun elsker Hello Kitty. Så du linket jeg fik tilføjet lidt senere? Der kan du købe stoffet. Det er nemlig en limited edition hos den japanske Liberty. :))

    ReplyDelete
  8. Ja, jeg har set linket, og har fået bestilt to slags stof, som jeg bare VENTER på at få fingrene i - uhm, glæder mig!

    endnu engang: TAK, for links og inspiration, Ulla

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.