Wednesday, May 12, 2010

Känken



Did you have a Känken?? I sure did back in the early 90ties when I studied. I had several during the years - in different colors and I loved each and every one of them. They always ended up looking washed-out and worn, but  I never experienced that they broke - no matter how many kilos of books they carried at that time.

For many years I didn't see that many Fjällräven Känken bags, but now they are back!

And a mini Känken has been made. It's really cute.

My daughter fells the same way, and I know that she and her boyfriend are going to buy one for a little nephew's birthday.

The bag isn't going to be empty - I hope to finish a rabbit to put into it. It would look fine if a rabbit peeped out of the bag...



3 comments:

  1. Min Julie har lige erhvervet sin første.
    Hun eeelsker den, den er blå i den kække nuance.

    ReplyDelete
  2. JA!... jeg havde også en Fjällräven. Den var en del af "uniformen" i gymnasietiden. Så den bringer i dén grad minder frem - dejligt. Og når min Hertuginde starter i børnehave efter sommerferien, kan jeg meget vel forestille mig, at hun kommer traskende med en mini-Fjällräven på ryggen :O)

    Hav nogle gode fridage

    ReplyDelete
  3. Hun bliver forhåbentlig rigtig glad for den, Hanne. :))
    Min første var også blå - og den anden for at det ikke skal være løgn. :))
    Det er den slags taske som er tidløs efter min mening. :))

    Rigtig god weekend.

    ..............

    Det er altså sjovt, Rosanna. At du brugte den i gymnasietiden.
    Jeg havde en enkelt i folkeskolen og adskillige i gymnasiet også. Min fik påsyet et Greenpeace mærke i tidens løb.

    Jeg endte dog med en rygsæk i kernelæder som min mor og far gav mig. Den holder bare så godt og nu bruger Anne-Sophie den. På samme gymnasium. ;))

    I må også have nogle rigtig gode fridage...

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.