Tuesday, November 23, 2010

My view...



This is the view I have from our computer...

I don't know what happened to my little mouse - he seems to be so sleepy. Normally he sits on the wall in his box with his knitted blanket and his pillow.

I'm sure that it's Emil who put him to sleep. ;)

The 3 cubes are the most cheap candlestick holders I have ever had - I paid 3 Danish kroners for one!! But I love them and think that their colors go so well together. Eventhough white candles might look a bit better than the red shades I used here.

How is the view from your computer??

5 comments:

  1. Finfin utsikt och musen är ju för söt!

    Kram
    Anna
    Ps, jag broderar för fullt!

    ReplyDelete
  2. Mange tak, Anna. :)) Jeg holder så meget af den lille mus, for jeg har fået den af en meget kær veninde, der ved at sådan en mus ville jeg elske. :))

    Og hvor er det bare dejligt at høre at du broderer. Det vil jeg glæde mig meget til at se. Er det ikke bare en vidunderlig ting at brodere - så medidativt. :))

    Knus
    Ulla

    ReplyDelete
  3. I am so happy to find your blog. It is lovely. I speak and write Danish but will not embarrass myself here. I spent a year in Denmark when I was a student. You have a beautiful blog and I look forward to coming back.

    ReplyDelete
  4. Åh , hvor herligt at den lille fyr tager sig en lur :-)

    ReplyDelete
  5. Thank you so much, Paula. :)) And I'm really happy that you found my blog. :))

    How wonderful that you speak and write Danish - you can definitely go for it here. I'm sure that I will understand you.

    Have a lovely day. :)

    ..........

    Det er lidt sjovt, for min søn Emil skal altid lige ændre lidt på musen - og denne gang blev den lagt til at sove. ;))
    Så sætter jeg ham op igen og retter puden i ryggen, lægger tæppet over den lille mus...
    Fik jeg nævnt at Emil er 13 og jeg er 39? ;))

    Hav en dejlig dag. :))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.