Tuesday, December 08, 2009

As usual....

Dots & stripes, originally uploaded by lille-ursus.

....I got tempted by haberdashery. Stripes and dots - I will never be cured for my love of those patterns.

So once again I'm over the moon about some ribbons - these woven ones are from Maileg. And I could have brought home lots more, but...

Besides that I'm busing painting the last pictures for my friend. She came with 11 canvases, which she is going to give her colleagues for Christmas, and I promised to fill them out.

It has taken loads of time, but now I'm finally getting there. I still have 3 left, but hope to finish them this week....if my ideas keep coming. I'm not sure! It feels like they have been used up for a while...

16 comments:

  1. De billeder ville jeg bliver rigtig glad for, hvis min chef kom med dem. De er rigtig flotte!

    ReplyDelete
  2. Hej Ulla
    Du er altså fantastisk. Du kan også male.Du bliver ved med at overraske, dejligt. Hvor er de skønne og en rigtig god størrelse.

    ReplyDelete
  3. De er da helt vildt flotte dine billeder. WAW.

    ReplyDelete
  4. Hvor er du go'!.... sikke nogle skønne skønne billeder!

    ReplyDelete
  5. there's always so much color and sunshine in your blog!

    ReplyDelete
  6. Helt nydelige farger og bilder. Fin blogg du har!!

    ReplyDelete
  7. Now I'm actually and a 100% convinced: you are an artist - you have so many different talents, Ulla. Amazing...

    Big hug to you, Nina

    I think winter will be here and in Denmark next week.

    ReplyDelete
  8. Vilka toppen fina bilder och vilken kanonbra julklapps ide´! Du kan bara det här med färg och form! Så snyggt!

    Anna

    ReplyDelete
  9. Kære Ulla

    De bånd er bare så lækre så det prikkede hos en lokat garn dealer ;-) Åh hvor jeg glæder mig over denne måned Rød og Hvid.
    Ønsker dig en glædelig jul.
    KH

    ReplyDelete
  10. Ulla, 1000 tak! Det er jeg glad for at du ville blive. Det er altid lidt svært med billeder til andre. :))

    ................

    Jeannet, mange tak. :)) Billderne skulle laves med 3 ord der beskrev den enkelte person der skulle have billedet. Det satte lidt en grænse, men på samme tid var det også en udfordring. :))

    .................

    1000 tak, Marina. :)) Jeg elsker at male, men har faktisk ikke gjort det de sidste 3-4 år. Det var rart at komme lidt i gang igen. :))

    .................

    Af hjertet tak, Rosanna :)) Jeg kan så godt lide at bruge forskellige elementer i billeder. Mixed media er en sjov måde at lave billeder på. :))

    .................

    Thanks a million, Christy :)) That really made me happy. :)) I try my best to make it a colorful and happy blog...

    .................

    Mange tak, Losarinas mor. :)) Det er altid lidt grænseoverskridende at vise sine billeder frem, synes jeg. Så det er utrolig dejligt at møde positiv respons. :))

    ..................

    Cilipus, 1000 tak. :)) Hvor er det dejligt at du kan lide både billeder og blog. Det giver energi til at lave mere på begge dele. :))

    .................

    Jeannette Mariae, af hjertet tak. :)) Jeg håber virkelig at billederne vil bringe glæde. Om ikke andet så min venindes tanke med dem. :))

    .................

    Oh, Nina you don't know how much that means to me - and your beautiful Christmas card. :)) Thanks a lot from the bottom of my heart.

    We are told that winter will come very soon now. My son is looking so much forward to that - and so am I. ;))

    Big winter hugs to you,
    Ulla :))

    ...............

    Mange tak, Anna. Jeg er rigtig glad for at du synes om dem :)) Jeg er snart færdig med billederne og glæder mig til en lille malepause. 11 billeder i træk er noget af en mundfuld. ;))

    .................

    Jeg synes også at båndende er utrolig fine, Wenche. Specielt det prikkede.
    Rød og hvid vil altid være min favorit her i juletiden, selvom andre farver har sneget sig ind i julepynten. ;))

    Jeg håber også at du får en rigtig dejlig julemåned. Dit julebrev forsødede virkelig min. Det værdsætter jeg utrolig meget, Wenche. :))

    KH
    Ulla

    ReplyDelete
  11. Sikke nogle forrygende billeder - og en skøn blog, du holder dig her....det er første gang, jeg stifter bekendtskab med den, med glæder mig til at følge dig og den.

    mvh
    Trine

    ReplyDelete
  12. Hei Ulla!
    Du vant min ABC-poster.
    Sende meg en mail med adressen din så kommer den straks til deg :)

    Vennlig hilsen Jeanette

    ReplyDelete
  13. Oh, I love dots and stripes too, Ulla. The ones you share are just gorgeous!

    I love the paintings. Yummy colours.

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.