Monday, October 29, 2012

Bare en lillebitte skov


Rent faktisk drømmer jeg allermest om at min familie og jeg havde vores helt egen skov - og et nedlagt husmandssted på landet. Men når nu den drøm ikke lige bliver opfyldt, så kan jeg nøjes med en indendørs skov.

Af den slags som hverken taber blade eller nåle.

Hold nu op hvor er de nye Kähler stager bare flotte! Træerne er om muligt endnu smukkere - og mere anvendelige året rundt - i grå. Og koglerne...sikke en gennemført idé.

Jeg skal helt bestemt fælde træer i nærmeste fremtid.

Photo from Kähler

Just a tiny little forest

Most of all I would love for my family and I to have a forest of our own - and a small farm in the countryside. But since that dream isn't available right now, then I can settle for an indoor forest.

The kind which doesn't drop leaves nor coniferouses.

My,  the new candle holders from Kähler are wonderful! The trees are even more beautiful - and more useful all year round - in grey. And the cones...what a marvellous  idea.

I'm definitely going to cut trees in near future.


8 comments:

  1. Jeg er også helt solgt Ulla :O)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ikke Hanne? Jeg ville gerne have dem allesammen men det er vist utopi med alt det juleri og de mange julegave indkøb der ligger forude. Så jeg må nøjes med en lille skov. ;) Men det er også fint. :))

      Delete
  2. Kan godt følge din drøm..... ;) Både den med rigtige træer, men så absolut også den keramiske udgave!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et husmandssted på landet med jord og skov til, har alle dage været vores drøm, Rikke og vi kiggede på rigtig mange hyggelige steder. Men da jeg kørte galt og fik de mange diskusprolapser og følgerne deraf, kunne jeg ikke længere køre bil og så ville det blive ret besværligt og ensomt langt ude på landet. :(

      Men så er det godt at skove kan skaffes på anden vis. :))

      Delete
  3. I can understand your wish for a wood and countryside place. This little wood for your own is a good alternative I agree.

    XX

    ReplyDelete
    Replies
    1. As a child I adored visiting my grandparents who lived in the countryside, and doing all the things which have to be done when you have a few cows and a potaoefield. :))
      I have always dreamt about waking up to a filed and trees outside my window.

      Now I will have to do with ceramics ones, Nina - but that's not bad either when they are as beautiful as the ones Kähler make. :))

      XX

      Delete
  4. Ja de er super skønne....så dem i Sinnerups katalog den anden dag.....for første gang i grå.....og tabte mit hjerte. Det er meget bedre end den grønne som ellers også er skøn ;0)

    Knus Dorthe

    ReplyDelete
  5. Jeg er helt enig, Dorthe. De grå er langt mere stilfulde og flotte. Men de grønne ville jeg da heller ikke fornægte. ;))
    Koglerne er jeg helt vild med. De er heller ikke nødvendigvis bare til jul. :))

    Knus
    Ulla

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.