Tuesday, October 02, 2012

Farve forvirring

Jeg har besluttet mig for at købe mig endnu et par Duckfeet. De gamle har jeg haft i 3 år, og de har levet fuldt ud op til mine forventninger, så jeg har ikke den mindste tvivl ved at anskaffe mig endnu et par. Modellen har jeg udset mig - men farven...det kræver et par dages overvejelse.

Men foreløbig fører de blå i farven JEANS. De koksgrå er nu også seje...














ENGLISH

Colour confusion

I have decided to buy myself a new pair of Duckfeet. My old ones, which I have had for 3 years, has completely lived up to my expectations, so I have no doubts about buying a yet new pair. I have already picked out the model, but the colour...that needs a couple of days of reflection.

So far I'm loving the blue ones in the colour JEANS. But the charcoal gray ones are cool as well...

4 comments:

  1. Ooo, the red ones! I never regret buying red shoes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love red shoes as well, Christina. :)) I already have 2 pairs but wouldn't mind going for the 3rd pair. ;)) It's wonderful how red footwear can make one smile. :))

      Delete
  2. Woww, de jeansblå er da bare total skønne - måske sku man selvom der er , ja altså ret mange støvler i skabet ;)
    Kvinder har brug for støvler og mørk chokolade ;)

    Marianne

    ReplyDelete
    Replies
    1. De ligger altså også nummer 1 hos mig, Marianne. ;)) Min eneste bekymring er hvorvidt de vil passe til alt muligt andet - men problematikken er jo sådan set den samme med de røde. :))
      Og du har ret; vi har bestemt brug for støvler og (hvid) chokolade. ;))

      Delete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.