Sunday, February 27, 2011

I won't mind swinging a deer over my shoulder


This kind of deer, which is made from thread and fabric, mind you....

The lovely bag comes as a kit, so one can embroider and sew it. It's from a gorgeous Danish company called Fru Zippe. And this particular bag is designed by Pelse Asboe, who never fails to surprise and carry my need for embroidery away.

7 talented embroidery designers have made the brand Fru Zippe, and offer all of us, who loves embroidery and lovely design, a whole lot of exciting kits to make.

Take a look at their website and enjoy the diversity in all the various kits. I have spotted at least 3 more to put on my never ending wishlist...

4 comments:

  1. Hvor er den flot.....den måtte også godt svinge på mine skuldre nu jeg er blevet lidt mere dus med at gå med taske end tidligere :0)

    Knus Dorthe

    ReplyDelete
  2. Åhhh, hvis blot der var mange flere timer i døgnet......

    ReplyDelete
  3. Det er slet ikke så ringe med sådan en taske over skulderen, Dorthe - bare den sidder på tværs så man har hænderne fri. ;))

    Jeg kunne heller ikke stå for denne her med hjorten. Kombinationen af stregkode og hjort synes jeg var genial. :))

    Men måske jeg burde kaste mine øjne på noget fastelavnstøj til Christian og mig i stedet. ;))

    God tirsdag.
    Knus
    Ulla

    ..............

    Åh ja, Rosanna. Alle mine drømme kan slet ikke rummes af tiden tror jeg. Jeg bliver alt for hurtigt inspreret og begejstret over nyt. ;))

    Men lige denne her må godt nok gerne blive en realitet. :))

    Hav en dejlig tirsdag. :))

    ReplyDelete
  4. :0) Jeg er simpelthen så glad for at I kommer med......jeg tror det bliver vildt sjovt :0)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.