Monday, April 27, 2009

Canoeing

Yesterday Emil and Christian had a wonderful day at the beach. They went canoeing because a friend of my husband has started his own firm, in which he teaches people how to canoe. He held a reception on the beach and the visitors had the chance to go canoeing.

Due to his good balance from skating, Emil did rather well in the canoe - and I saw it myself on the little piece of video which Christian made.

Emil had a blast - eventhough the wather was a bit cold. He wore a wetsuit, but it was too big and didn't do that much good. (Luckily the weather was warm and sunny).

I'm sure that Emil hasn't had his last day in a canoe...

5 comments:

  1. Det var også ganske fantastisk vejr igår... også selvom der til tider var lidt overskyet, der hvor jeg bor.
    Jeg forstå GODT, hvis de to gutter bestemt ikke har haft deres sidste dag i kanoen :O)

    ReplyDelete
  2. De var godt nok svært begejstrede begge to, Rosanna ;0))
    Også selvom vandet var noget køligt!

    Desværre har vejret ikke været så godt de sidste 2 dage...lunt men for det meste uden sol. Men det skal nok vende tilbage (så du kan få brugt solvognen!) :0))

    ReplyDelete
  3. Lyder som en helt fantastisk fritidsinteresse. Vi har venner, der bor tæt på Skanderborg sø, og deres datter er lige begyndt til træning.
    Kunne godt forestille mig at en god balance er en STOR fordel.
    Har hørt noget om vendinger hvor man hænger med hovedet under vand. Nok til at afskrække mig.......

    ReplyDelete
  4. Ååååh hvor ser det deilig ut - så flott at guttene lærer seg å bruke kano!!
    Så må jeg jo også gratulere deg med det fantastiske middagsserviset du har kjøpt deg. Jeg er enig med deg, jeg kan også godt like ting som har en historie!
    Tusen takk for de flotte ord du skrev til meg!
    Så ønsker jeg deg en kreativ og solfylt dag - mange knus fra meg

    ReplyDelete
  5. Hvis jeg ikke havde alle de f......... rygskader, Gitte så ville jeg simpelthen også have prøvet det. Jeg kan godt forstå at jeres venners pige er gået i gang - specielt når de bor tæt på søen.

    De vendinger kender jeg godt og det sidste jeg råbte, mens de var på vej ud af døren var: "ingen Grønlænder vendinger! Ingen Grønlænder vendinger!" Åh, jeg var hunderæd for at de pludselig ikke kunne få vendt sig rundt mens hovedet var under vand, og at de ikke kunne komme ud af kajakken.

    Men heldigvis gik alt vel :0))

    ..................

    De havde det bare så sjovt, Eva Anette :0) Men Emil er selvfølgelig blevet forkølet efter turen i det kolde vand!

    Mange tak for lykønskningerne om det prikkede stel - du kan tro, at jeg er glad for det. Hver gang jeg ser det glæder jeg mig over mit køb :0))

    De søde til dig ord var bestemt fortjente - du har så mange gode evner og kan skabe så meget smuk med dine hænder....

    Hav det godt og nyd aftenen :0))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.