Tuesday, March 18, 2008

Spring shoes

If you ever have tried to wear Converse shoes you either hate them or love them - there is nothing in between... I'm a Converse lover and so is my daughter. It's - almost - like walking on clouds. We both use size 39 and that is quiet nice - except for the times where I want to wear a certain pair of Converses, and discover that they have already left the building to go to school!! We have a lot of different versions: blue, black, red, flowery, beige and some with skulls. And new ones are always welcome. In London we found the most geogeous little shop which carried SO unbelievably many kinds of Converse shoes....we were there for more than an hour!

This spring/summer I would love to have these..... By the way, do you know that you can design your very own pair right here? In your favourite colours - and you can buy them as well. Sadly they can't get shipped to Denmark, though!!

Finally the weather has become just right for Converse shoes - at least for a little while before the snow comes. Oh yes, snow is on it's way.....and I suppose the shoes goes back in the wardrobe to wait for warmer days.

9 comments:

  1. Måske jeg også burde slå mig på den slags sko. Har en tendens til at købe sko med hæle, og ender sommetider med frygteligt ondt i tæerne f.eks. til en strøgtur med veninderne.

    ReplyDelete
  2. Skønne gummifutter ;-)

    ReplyDelete
  3. Her hos os elsker vi også Converse, både vi voksne og dem der er knap så voksne :-)

    Der er altså nogle fede af slagsen på tilbud hos Amazon, hvis du lige skulle mangle et forårsfriskt par...

    ReplyDelete
  4. Når jeg se de sko ville jeg ønske mine fødder kunne holde ud at have sko på. Jeg går altid direkte fra vinterstøvler til sandaler, lige så snart jeg kan se mit snit til det. Vinterstøvlerne har jeg kun på fordi det er absolut nødvendigt og fordi alle folk ellers ville kigge mærkeligt hvis jeg gik i sandaler hele året,og ikke fordi mine fødder nyder det....jeg har så skrækkeligt varme fødder, lige som min mor, min mormor og garenteret også min oldemor.

    ReplyDelete
  5. Det kan kun anbefales, Gitte.

    Jeg kan derimod slet ikke gå med bare lidt høje hæle pga. min ryg. Det ville ellers ikke gøre noget hvis jeg fik lidt ekstra højde tilføjet de 165 cm. ;0)

    ..............

    Jeg elsker dem også bare, Jeannette Mariae. De er så dejligt uhøjtidelige...

    ...............

    Vi mangler bare at overtale, Christian til Converse, Anne....men den kamp er vist tabt på forhånd!

    Tak for tippet - jeg vil straks "ile derover" for et ekstra par kan der vel altid blive plads til ( og det siger jeg, uden overhovedet at tænke det mindste på den lange række Christian lavede af mine sko den anden dag......hvad ville han dog sige?)

    ................

    At gå i sandaler i bare fødder, dét slår de dog ikke, Dorte!! Du har ret i at der ikke findes noget bedre.

    Jeg har også svært ved at få strømper på igen efter en lang sommer. Urgh, det er en omklamrende følelse de første par timer ;0)

    ReplyDelete
  6. Hej Ulla, I love them too, the low topped ones! One can't have too many, right?!

    ReplyDelete
  7. My daughter LOVES Converse too, and is currently wering an old pair of mine from the 90s from before she was born! That's vintage!! Love the pink ones.

    ReplyDelete
  8. De skoene ser ut som en fristelse - det spørs om ikke de må testes ut :-)

    ReplyDelete
  9. You are absolutely right, jaana maaria....There are always new lovely ones to wear ;0)

    .............

    That definitely is vintage, liz!! It's so funny how our children often like things we had when we were younger.

    ..............

    Du er nødt til at prøve dem, Hilda C...det kan være du bliver helt vild med dem ;0)

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.