Monday, June 25, 2012

Endelig!


In English below the photo

I årevis har jeg ledt efter et indendørs tørrestativ, som kan bruges til alle de små ting i en omgang vasketøj. Indtil nu har jeg haft grimme anordninger i plastik, som har fungeret okay men de har ikke været et kønt syn.

I dag viste Anne-Sophie mig det smukkeste stativ i HAYs webshop - og til den usle pris af 69 kroner. Det er skønt når hverdags brugsting ser godt ud.

Måske behøver den ikke kun at blive brugt til vasketøj. Den vil også se sej ud med fotos, postkort og ting lavet af papir i træklemmerne.

Jeg vil i hvert tilfælde smile når vores sokker hænger og blæser i vinden på den... ;)


ENGLISH

For years and years I have been searching for an indoor airer for all the little things in a wash. So far I have had ugly devices in plastic, which have worked okay, but they haven't been a pretty sight.

Today Anne-Sophie showed me the most beautiful one on HAY's webshop - and at the measly amount of 69 Danish kroner ( about 11 $ ). It's fabulous when everyday items are goodlooking.

Maybe it doesn't have to be used only for laundry. It would look cool with pictures, postcards or things made out of paper in the wooden pegs.

I will smile when our socks get to flap in the wind hanging in it... ;)

3 comments:

  1. Det er nemlig lige præcis skønt det tørrestativ fra Hay. Jeg har købt et hos Bahne eller hedder det bare Sinnerup, i Bruuns galleri i Aarhus, og er rigtig glad for det! Den anden usle en jeg havde før er endt til storskrald :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg fik mit med posten allerede i dag, Gitte - det var hurtigt, da jeg bestilte det i går. Jeg blev dog en smule skuffet over træet. Jeg havde troet at det var en anelse mere robust. Men op er det kommet og det skal nok blive brugt flittigt. Også mit røde blæksprutte hænge stativ fra IKEA er røget ud. Det havde godt nok også set bedre dage. ;))

      Delete
    2. Det var hurtigt :) Du har ret, træet er lidt usselt, men ganske robust,- selvom alle klemmer fyldes. Jeg eeelsker mit!
      God fornøjelse med det :)

      Delete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.