Monday, November 19, 2012

My favourite calendar



Today is the day when the calendar I love the most, is - finally - for sale.


For years and years I have bought the calendar made by Skals - skolen for design og og håndarbejde. Always excited to see which beautiful ideas the school has come up with for the coming year.

Each month represents a piece of craft or maybe some food related to the school. And the fact that you find recipes in the back of the calendar, makes it all even more lovely.

This is a photo of November from the 2012 calender, because I haven't been to town to buy my 2013 one yet. I keep it in my kitchen in a place where the fine photo of the month meets my eyes many times during a day. Often, I flick through the pages of the calendar, and refresh the ideas.


If you would like to get one for yourself, you can buy it at the school, at the online shop Sommerfuglen and in many shops in Viborg.

.....................

I dag er dagen, hvor min absolutte yndlings kalender - endelig - kommer til salg.

I årevis har jeg købt kalenderen lavet af Skals - skolen for design og håndarbejde. Altid spændt på at se hvilke smukke idéer de har fundet på til det kommende år. 

Hver måned indeholder et stykke håndarbejde eller noget mad der har relation til skolen. Og dét at du kan finde opskrifter på det bagerst i kalenderen, gør den bare endnu mere skøn.

Ovenover er et billede af november fra 2012 udgaven, for jeg har endnu ikke været i byen for at købe mit 2013 eksemplar. Min kalender hænger i mit køkken på et sted, hvor månedens fine foto fanges af mine øjne mange gange i løbet af en dag. Ikke så sjældent bladrer jeg gennem kalenderens sider og genopfrisker årets idéer.

Hvis du gerne selv vil have dig et eksemplar, kan du bl.a. købe det på skolen, hos online butikken Sommerfuglen og i mange forretninger i Viborg.


No comments:

Post a Comment

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.